Hurtiga mornar...

Jag har, sen några dagar tillbaka, vaknat upp med en viss ångest/rastlöshet runt niotiden. De två senaste dagarna har jag dock gjort något åt det och direkt när jag vaknat gett mig ut på en 40minuterspromenad! Hurra för mig. Detta är tyvärr något som jag tvivlar kommer hålla i sig, men det var kul så länge det varade.

Och mitt jobb... Ja, man tycker ju att jag borde vara glad och nöjd nu när jag har semester, men varje natt drömmer jag om bilar, flaggnig och skyltar. Det är helt sjukt. Jag menar verkligen varje natt. Inatt drömde jag även om en grävare och att jag måste rädda en kille från att begravas under något slags slem, men annars bilar på längden och på tvären...
Nu är det dags för lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah du har börjat nu! Hur många timmar om dagen viftar du?

Mitt jobb ja, haha, brukar inte skriva så mycket om det.. tycker det är ganska skönt att vara lite hemlig, man ger ju så mycket ändå genom bloggen. Men typ trafikinformation :)

2008-07-17 @ 14:50:56
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg du har! :D

Kolla in min! ;D

Kram!

2008-07-17 @ 15:15:41
URL: http://enannanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0