Två dygn...

Jag, Sara och Samantha har påbörjat vårat projektarbete. Det går ut på att vara vaken så länge som möjligt. Vi har nu varit utan sömn i två dygn. Nätterna, mellan 2-5 är som jävligast.
Jag har frossa, ont i magen, huvudvärk och ont i hela kroppen. Sara ger upp nu, men jag och Samantha har beslutat oss för att försöka pressa oss igenom ett dygn till.
Då man får anstränga sig med allt man har för att hålla ögonen öppna så undrar man vad fan vi har gett oss in på?
Internet till lägenheten lyser fortfarande med sin frånvaro, men sen så ska jag se till att berätta lite om detta äventyr och få en innehållsrik blogg igen.

Håll tummarna för mig och Samantha ikväll. Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-02-20 @ 09:27:09
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: pillan

Kom igen brudar. Ut o gå, spela mer age of empires eller snacka snusk o pinsamheter. Använd tiden för att lära känna varandra, men sätt er inte, jag repeterar INTE i soffa eller säng!
Om ni är vaken inatt också har ni faktiskt använt 24 timmar mer av ert liv än vi!

2008-02-20 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0