Tillbaka i sömnens rike

Igår klockan sju hade jag och sam varit vakna i tre dygn. Sara bestämde sig för att kasta in handduken i onsdags. Onsdagen för mig består av minnesluckor och känslan av att vara berusad, inte hänga med i vad folk säger och inte kunna vara fokuserad. Detta kom och gick i omgångar, och ibland så kändes det som man var hur pigg som helst!
Men nu har jag sovit en massa och kroppen har fått hämtat sig lite. Är hos Sara nu, och ska tvinga med henne ut på en promenad. Ska föresten posta ett brev nu, sen kommer vi få vårt telenummer... Internet närmar sig!

Måste städa när jag kommer hem. Efter att ha stängt in tre pers i tre dygn så luktar den inte så mysigt, och det gömmer sig disk överallt! Så min dag är förbokad iallafall. Skulle behöva plugga lite också. Imorgon så kommer eventuellt systerdottern och sover över. Så det blir en rätt krävande helg eftersom jag ska jobba också både lördag och söndag. Men det är bara att kämpa på, bara en vecka kvar till lovet!
Nä nu blir det ut och knata och få friskluft!

Tack för ordet!

Kommentarer
Postat av: Hanna Berglund

Fan vad skönt att ni klarade tre dygn iaf ;)

2008-02-22 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0