Sunday morning

Japp, ännu en helg är besegrad. Eken är i falun och spelar dataspel med sina bröder, och nu nämner vi inte mer om det.
Han kommer iallafall hem ikväll så nu slipper Sara och de andra utvalda att jag ringer och pratar ihjäl dem, ty jag har sovit ensam i två nätter och fått lite väl mycket egen tid!
Nu är jag hur som helst hos mor och far och ska övningsköra lite snart.
Var ut med brudarna igår och hade rätt roligt, även om jag tappade bort dem alla och stod och shakade med Mr. Asplund istället till slutet.

Usch, det låter som jag är tvingad till att köra med fader, något som jag verkligen inte vill. Må något hindra honom! Hur som helst är det enda som känns lockande med körkort det att jag aldrig mer behöver övningsköra med mina föräldrar. Bad things happen when you do that....
I början går det bra, efter tio minuter vill man döda mamma, efter 20 minuter vill man dö själv, och efter en halvtimme så ser man helst att både jag och min mor stryker med och alla andra som vill följa är välkomna!

Nä, nu ska se till att få detta avklarat! Lord, have mercy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0