Sportlovet närmar sig

Onsdag är avklarat! snart iallafall, nu sitter jag på databashantering som är min sista lektion för dagen. Sen ska jag hem och övningsköra lite, göra lite religionskunskap och sist men inte minst slänga ihop en tonfisksallad till min karl!
Imorgon är det körlektion, matteprov och religion som gäller, i den ordningen. Kan lova att det blir skönt att ta lov efter den dagen,om jag nu blir ledig på fredag. Jag ska även jobba hela helgen och så har jag körlektion på måndag igen, men sen så ska jag sova hela tisdagen!

Nä nu får det vara nog för denna gång! Och som sagt, håll ut, mitt internet närmanr sig! 

Kommentarer
Postat av: pillan

vad hände med din o sams gemensamma blogg?

2008-02-27 @ 20:15:34
Postat av: isabella

hej, hur går det med flytten och livet uppe i norr?
Vill också flytta upp.
Du kanske inte har läst min blogg på ett tag men den har nu blivit lösenskyddad.
maila mig så får du lösenordet - du har ju vart en flitig läsare :)

2008-02-27 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0