skjut mig huvudet och ta dig en morot...

Måndag...igen...
Varför håller jag aldrig mitt löfte om att inte medverka i dessa dagar? Nä jag sitter här igen och återupplever min måndag som jag hade för två veckor sen.
Min mor kommer snart och hämtar mig snart och då ska vi övningsköra. Jag hatar att köra bil vid det här laget. Igår körda jag i flera timmar tills tårarna rann nedför mina kinder. Jag kanske kommer kräkas över ratten idag.
Jag kämpar hårt för att oron inte ska få tag i mig som de så ofta gör på sånna här måndagar.
 
Eftersom jag varit duktig och inte köpt godis på evigheter (1 vecka typ) så nu unnar jag mig lite ögongodis istället, hehehe! Sitter oerhört förträffligt i datasalen just nu.

Nä, nu är det bara en kvart kvar och jag ska börja samla mod och kraft!

Från och med nu har det även startats ett sammarbete mellan mig och the mysterious P

Nämligen Straighten up Gayboy. Denna är fortfarande väldigt mycket under konstruktion... But soon magic will happen. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0