Vindögdhet

Jag är så oerhört fascinerad av mitt eget utseende, och kan iaktta mig själv i evigheter. För att kunna göra det vid datorn också så införskaffade jag en webcam. Då känner att jag kollat klart mina internetsidor och inte riktigt vet vad jag ska göra händer det lätt att kameran åker på, sen utforskar jag mitt ansiktes möjligheter att skrynkla och vanställa sig.
Alldeles nyss bestämde jag mig för att pröva kolla i kors. Jag fnittrade hejdlöst under tiden jag letade upp bilden igen, förväntansfull då det kändes som att jag gjort jordens grimas. Men så hittade jag bilden....



Whuatt?! Jag kollar ju inte i kors alls? Så här ser jag jämt ut ju? Är jag alltid lite vindögd? Jag som trodde att endast mina ögonvitor skulle synas... Det här måste jag öva på. Jag återkommer då jag förbättrat mina resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0