Seeg lördag

Är så fruktansvärt trött idag och eftersom det första jag gjorde när jag vaknade var att trycka i mig massa godis så mår jag illa nu också. Idag är en sån dag då man bara känner att man skulle behöva ligga i soffan och bara dega, men nu är det så att jag ska iväg och jobba om 1,5 timme. Nåväl, det kan väl kanske vara bra att komma igång lite.

Igår var jag och Sara till geflet och julhandlade lite, så nu är klapparna till Eken klar också. Bara nått extra till Sara fattas, men det blev lite knepigt att köpa när hon var med så det får nog vänta ett tag till.  Självklart blev det lite smått och gott till mig också eftersom jag inte har någon som helst kontroll över mitt ha-begär.

Till kvällningen är det mycket möjligt att Sara kikar över på lite vin, då hennes elaka sambo lämnar henne vind för våg för att själv gå ut och roa sig. Men du är varmt välkommen, min kära!

Ja, men det här är väl hur min dag kommer se ut ungefär, uppdaterar väl något mer då jag vaknat till, om jag nu gör det.
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0