Nothing special...

...bara ett litet inlägg om hur jag har det i nuläget.
Har jobbat idag och det kryllade av folk på hotellet, så jag har sprungit av och an som en liten höna och serverat, gjort hamburgare (Varför beställer varenda jävel hamburgare?!? Ta dagens, för allas trevnad!) och diskat.
Jag vaknade alldeles stel imorse, sov dåligt p.g.a. magontet som btw nästan fick mig att vomera igår kväll, och hade även lite träningsvärk efter att ha dansat hej vilt i torsdags. Nu har jag som sagt sprungit runt hela dagen och passat upp på gäster. Detta har inte på någotvis lindrat mina ömma ben, utan snarare bidragit till något som känns som benhinneinflammation. Imorgon ska jag åter till jobbet, men jag ber vid mina gudar att antalet semesterfirare ska ha minskats en smula så det inte blir fullt lika intensivt.

För att minska mina mystiska magsmärtor så har jag tvingat i mig både frukost, lunch och middag. Frukosten blev förvisso bara en skinkmacka med sockersöt juice till, lunchen blev lite lasange med lite grönsaker till som jag kastade i mig för att inte verka lat på jobbet och till middag blev det återigen lasange med grönsaker framför family guy. Det kanske inte är det sundaste matintaget, men iallafall så såg jag till att det blev något. Efter nyår blir det nyttigare grejer, som helst varken ska ätas under stress eller framför tvn. Jag ska fokusera på maten. Det är bra, har jag hört.
Sen tyckte jag synd om mig själv, och eftersom att godisförbudet närmar sig med stormsteg så passade jag på och köpte med mig en salt och blandat och en marabou daim. Än så länge så sitter demonen i magen tyst. Låt oss hoppas att den fortsätter med det. Detta blev långt ifrån ett givande inlägg men jag tycker så synd om mig själv och mina små sargade ben att jag ska lägga mig i soffan och kräva lite mer fotmassage av Eken!
Du som läst detta: Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0