Nedbrytning av favvolåtar

Är nu hemkommen från jobbet och nyduschad. Är alldeles slut i benen efter att ha sprungit runt hela dagen.
Just nu sitter Eken och spelar gitarr men när han inte gör det springer han runt och sjunger, nynnar och beatboxar (jag tror iallafall att han försöker beatboxa, är dock inte säker.) på min tillfälliga favoritlåt.

Jag hittade den för några dagar sen och lyssnade på den om och om igen, som vanligt då jag hittar en favvolåt. När Eken kom hem från jobbet så lessande han på den efter ca. 3 gånger, som han alltid gör, och skrek åt mig att stänga av.
Det är här jag gör det ständiga misstaget; jag stänger aldrig av. Jag fortsätter så här i ett par dagar och tillslut gillar Eken den ocskå. Och det är då han förstör den. Han börjar sjunga med så fort jag spelar den och gör diverse ljudeffekter som han tror är skitcoola. Stänger jag av låten så fortsätter han sjunga på den, så hur jag är gör är jag lurad.
Tillslut är jag less så jag kan spy galla över låten och vipps har den gått från första till sistaplats i min låtlista.

Hur som helst lyssnar jag på den fortfarande, i ett desperat försöka till att njuta av den en sista gång. Är mycket inne på Kate Bush nu, och detta här hennes låt cloudbusting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0