En ledig tisdag...

...så idag drog jag och Eken och julhandlade. Det blev lite julklappar samt ett armband och två par knästrumpor åt mig, inte helt fel. Har dock börjat nalla på sparpengarna, inte bra...
Igår så färgade jag ögonfransarna och ögonbrynen, för att kunna vara naturligt vacker...? Det gick väl bra de första fem minutrarna, men som vanligt så stod jag inte ut längre med att sitta och blunda, så jag fick väl halva dosen av färgen i ögonen. Men ja, som jag brukar säga; vill man vara fin får man offra synen.

Måste ju även passa på att tacka Sara än en gång för presenten! Fick nämligen en födelsedagspresent i måndags. En aningen sen kanske, så där 3,4 måndader, men det blev ju mer av en överraskning nu! Presenten är torr, fruktig, mycket frisk smak med inslag av päron, melon och citronkola.

Sötma=2
Sötma
Fyllighet=3
Fyllighet
Fruktsyra=10
Fruktsyra


Var även duktig och lämnade in min stövlar idag på omklackning, något som länge fläckat mitt samvete. Dock så fick jag svaret att hon ska åka iväg i två veckor så nu får jag vänta ett tag på dem, men för 60 spänn paret så kan jag vänta. Monica är en pärla det!
Nu väntar en mycket sen kvällsmat och lite tv-spel.
So long, fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0