Design?

Nu har jag utforskat photoshop, och jag är väl inte så hemskt nöjd med min prestation men det får duga för ikväll. Gör ett nytt försök så snart som möjligt.

Jag har nyss badat och efter badet gjorde jag två flätor då håret fortfarande var blött . Hur tänkte jag där? Imorgon då jag ska till skolan kommer jag ha ocharmerande vågor i håret. Sånna där som blev då man ville göra lockar som liten, men let's face it, resultat var så långt från änglalikt som det kunde bli. Och så kommer jag se ut imorgon.
Det var iallafall ett jävligt avslappnande bad jag tog, med levande ljus och allt. Lovely. Nä nu är det bingen som gäller.
Tchüss, som tyskarna säger.




Och ja, jag har mobilen med mig i badkaret. Efter två förstörda mp3-spelare sen tidigare kan vi konstatera att jag aldrig lär mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0