Bra start på dagen...



Japp, det är en kebabrulle. Det beställer jag jämt eftersom den räcker till både lunch och middag för mig, praktiskt värre. Sen om det är vad en dietist skulle rekommendera kan man ju klura på, men jag föreslår att vi byter ämne.
Natten har varit så där med hastiga uppvaknanden då och då, magont samt huggormsbett. Jag har nämligen på det mest osmidiga sätt jagat huggormar inatt. Jag var i ett hus med min bror och helt plötsligt ser vi en orm, som även kan ha varit en skallerorm. Den är mycket aggressiv och jagar mig hela tiden. Varje gång jag fösöker fly slutar det att jag ramlar över den, och min ständiga replik är: Döda den, döda den nu då! till min bror som har en golfklubba i handen. På nått vis lyckas han inte med detta och jag blir biten om och om igen, då jag försöker fly i trappen, köksoffan, bokhyllan. Överallt är den där jävla ormen och han ska bestämt döda mig.
Det var ju inte helt fel att få vakna upp ur den där jävla drömmen, även om jag gärna fått död på den där ormen först.
Phäntie får gärna tolka den här drömmen åt mig, kan det vara att jag inte litar på min bror, att han för mig känns otillräcklig? Jag förväntar mig svar snarast.

Eken och Micke har åkt iväg och här sitter jag och väntar på att systeryster ska komma och  hämta upp mig för att åka till ljusdal med hulliganligan och handla lite. Förresten ska jag passa hela klungan ikväll då syster med respektive ska på fest.
 Jag och fyra barn, en hund, två katter och två råttor. Wish me luck, folks.
Nu ska jag nog ta och göra mig i ordning. Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: brorsan

men för fan syrran. du vet ju att jag inte kan spela golf, du skulle gett mig en machete eller ett sexpack bärs istället... saker jag kan hantera.

2008-12-07 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0