Annandan...

....Ingen förstår hur dåligt jag mår....ingen förstår min oro.
Det där var en fras ur lejonkungen för er som inte hängde med på det, men det beskriver ungefär hur det är idag.
Nu ska jag inte överdriva, jag har befunnit mig i betydligt värre baksmällor, men det är så där lagomt segt just nu. Var lite förutseende och pallrade mig upp mitt i natten, då jag fortfarande var full, och drack ett gäng glas med vatten och tog en ibumetin så jag är fri från huvudvärk och andra symptom så som ömmande ben efter fem timmars non-stop dansande. Det jag dock inte är fri från är tankarna: gjorde jag bort mig igår?
Jag hoppas och tror inte det, men det finns ju alltid nån liten risk att man sa nått lite för högt eller var lite väl vinglig då och då, men som sagt är jag ändå i gott hopp om att jag skötte mig.
Mina vapendragare för kvällen var Sara, Phäntie, Eken och Martin. Även bror min kom över några timmar in på natten och dansa lite. Roligt hade jag iallafall, som satan, så lite trötthet kan jag gott stå ut med!
Nu är det sims-spelande, family guy i soffan och kebab som gäller... En tvättid också men det ska nog gå vägen.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig dag!

Jag någon gång strax innan mitt esse igår. Lycklig, till synes snudd på exstas.


Kommentarer
Postat av: P

Jag lever, jag mår bra, jag är hemma i mitt trygga näste och vill tacka för gårkvällen

2008-12-27 @ 00:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0