Tomt...

Nu har Eken åkt igen. Kom hem från jobbet igår så man hann precis vänja sig vid honom innan han drog iväg. Det är nämligen Sveg som lockar med en broder och xbox-spelande. Själv blir jag kvar här....dock med en låda vin så jag ska väl inte deppa ihop fullständigt.
Har varit husvakt de senaste dagarna och därför har det varit lite svårt att uppdatera här. Nu är jag dock hemma igen och känner mig lite tvingad till att städa...snart så.
Jobbet i veckan har gått bra, kul att träffa alla på hotellet igen. Nästa vecka blir det mer jobb men då som trafikvakt igen, suck och stön. Nåja, klirr i kassan är aldrig fel.

Nu har jag just samtalat med Samantha den Ariske och ett möte med vin och skitsnack är bokat klockan sju ikväll.

Som sagt, så måste jag nog sätta fart och städa lite nu så att Phäntie inte drabbas av avsky då hon anländer. Jag tackar för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0