Jobbar och sliter!

Ja nu är i Gävle igen och bor hos Maria. Gick upp klockan 03.15 igår för att åka upp till axmar, inte särskillt roligt vill jag säga. Idag slutade vi dock riktigt tidigt. Ska bli skönt att sova, det kan verkligen behövas, känner mig lite frusen och seg efter en dag i spöregn.
Och visst blev det utgång i lördags, jag erkänner. Hade ruskit roligt, även om hemfärden blev lite komplicerad.
Ser fram emot att nästa helg umgås mer med Eken, har blivit lite klent med det igen på sista tiden. Dock så har ett problem uppstått- cityfesten! Vore oerhört kul att gå, men jag har inga grejer, och inte heller någon direkt lust... Vi får helt enkelt se vad som händer. Just nu ligger myshelg med Eken högre  i mina ögon.

Börjar känna mig ruskigt trött nu, kanske dags att gå och knoppa? Klockan är förvisso bara halvfem, men en tidig morgon väntar så jag tackar för mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0