What to do, what to do?

Ja, nu ska Samantha smita iväg på spanska och jag ska sitta här i en timme och vänta. Denna oerhörda tristess är obeskrivbar.

Aha! Jag har nu övertalat Samantha till att smita från spanskan en halvtimme tidígare! Victory is mine! Vi ska ner på bokhandeln sen bär det av mot mitt hem för att arbeta med lite historia.

Och just, nu är det driftstopp inatt igen, spänningen är olidlig! Kommer det lyckas denna gång, eller kommer de åter att bli hatad av de svenska bloggfolket? Eller nej. jag missuppfattade allt. Det var inatt det stängdes. Varför gjorde de det? Vad är skillanden? Åh, alla dessa frågor utan svar.

Just ja, jag försov mig imorse, men detta gjorde inget ty lektionen jag skulle till var inställd. Tyvärr så botade inte detta stelheten jag dras med. Jag skulle behöva en helkroppsmassage samt en vecka av sömn. Det skulle sitta fint, må jag säga!

Och sen så vill jag informera om att den stora prövningen snart startar, Phäntie and I ska nämligen göra en detox! Vi startar efter valborg...
Kommer hålla ständig uppdatering här på bloggen, så du, min tappre läsare, kommer vara mäkta less på mina patetiska försök till bättring, men jag behöver ändock ditt stöd och din mjuka barm att luta mig mot när motgångar piskar mitt mod.

Men nu retrerar jag, för en kort stund, för att inte verka långdragen. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej det där var ingenting för mig, fick för mycket abstinens så nu är jag back on track!

Jag läste botox, istället för detox, blev lite konfunderad men insåg sen att detox kanske till och med är värre.. visst går det ut på att typ bara äta grönsaker och frön..och lite vatten emellanåt? :-o

2008-04-29 @ 19:41:39
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Anna

..och vet du vad! Den där god-doftande-Dove-serien, jag ska få en massa såna av Buzzador, undrar om dom har läst det där inlägget med ;)

2008-04-29 @ 19:43:15
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0