What a diffrence a day makes...

Eller vänta nu...nej. Dagarna flyger förbi och jag står still. Fuck you, 24 little hours.

Men nu ska jag inte spy galla över min tillvaro. Jag har ju haft en alldeles förträffligt underbar dag! Först åkte jag till jobbet och tjänade ihop lite kosing, och som jag nämnt tidigare så trivs jag väldigt bra på mitt jobb, så hurra. Ekens bror Henrik kikade in med sin sambo Jossan och tog en kaffe undertiden jag åt min lunch. De var på väg till bollnäs, så de kikade in på vägen hem igen och tog ytterligare en fika, samt spelade lite xbox, så de blev sena kvällen innan de styrde färden hemmåt. Phänthie my puffin kom över och vi försökte ta tag i att redigera vårt projektarbete, men tyvärr så blev det mest att kolla igenom vårt material och skratta hejdlöst, tills jag tillslut fick nog och skjutsade hem fanskapet. Nu tar hennes cykel upp hela vårt kök, men hon skulle visst återvända imorgon. Då fortsätter vi med vårt lilla projekt och sen tar hon cykeln hem, förhoppningsvis är det ljust ute då så jag slipper skjutsa den lilla nyponrosen hem. Nu ska jag krypa till kojs
Över och ut.


image281

Kommentarer
Postat av: Nyponrosen

Jag var ju faktiskt helt beredd på att ta min gamla cykel och försvinna ut ur era liv för alltid, men det var du min kära som hejdade mig. Likt en törn i din sida var du tvungen att försiktigt avlägsna mig från din tillvao och fort som tusan skjussa hem mig. Men jag tackar och tar emot, det är inte alla dagar man får vara ensam med dig i en bil... Vart vill jag komma med detta undrar du säkert, men jag har inga finurliga baktankar med mina uttalanden. Jag hoppas bara du lämnade bildörrarna olåsta åt de stackars uteliggarna när du återvände till ditt cribb.

Åhåhå!!! jag ser nu att du bytt texten på din "send" knapp, vart tog "DO IT!" vägen undrar jag hastigt men utan att tycka sämre om den nya "push my button"?

Nu återstår väl bara att säga god kväll och på återseende min solstråle.

2008-04-13 @ 02:06:28
URL: http://themysteriousp.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, ja jag är en riktig blöggnörd! Borde lägga mer tid på att plugga istället ;D

Vad är det nu du jobbar med? Jag har minne som en guldfisk..

2008-04-13 @ 16:58:47
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0