Vår och väldoft!

image262Var nyss och handlade, och gud va gott det luktade ute! För att inte tala om vad varmt och skönt det är! Solen skiner bara lite genom molnen och ändå är det 10 grader varmt ute. Var riktigt skönt att gå till affären, även om det var lite jobbigare på hemvägen då jag hade två fulla kassar att bära på. Vårdoften ute klåddes dock av doften som kom emot mig när jag kom innanför dörren. Det luktar så oerhört rent och gott i denna längenhet nu så man blir alldeles lycklig. Jag älskar när det är nystädat! Nu ska jag gå och ta en dusch så att jag luktar lika gott!
Sen ska jag sätta fart med middagen. Jag är bra nog duktig, jag:)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

blogg.se kommer få enorma problem när jag kommer hem.. haha.. jag kommer överbelasta bildservern;-)

TACK=)

2008-04-04 @ 18:19:36
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Anna

Sådär vill jag också göra men har verkligen inte energi till det idag! Imorgon kanske? :P

Har ännu inte beställt därifrån, vi ska ju till NY i juni så jag tänkte shoppa i butiken där då istället.. frakten går på en del vad jag förstått + tull som ligger ungefär på 1/3 av summan vad man beställer för. Men lockande är det...

2008-04-04 @ 20:29:13
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0