Tack H&M

Var ju som sagt till gävle och gjorde slut på större delen av lönen. Handlande bland annat en massa underkläder på H&M. Ett smärre problem upptäcktes dock när jag satt på tåget på väg hem, då jag märker att de glömt att ta bort en färgampull på ett par trosor. Jag ringer till affären och fick först prata med en snäsig brud som undrar vad jag hade tänkt att de skulle göra åt den saken. Ja, det är väl de som har gjort fel, och då borde väl de rätta till det? Hur som helst blev jag kopplad till en annan tjej som var betydligt trevligare och som bad om ursäkt. Hon lovade att skicka mig ett likadant par på posten och sa att jag kunde pröva att ta med mig de "obrukbara" paret till nån affär i min närhet och fråga om de kunde ta bort den, så får jag två par. Visst det låter ju bra, men det ser ju lite suspekt ut att komma in med ett par trosor som stöldskyddet sitter kvar på... Förvisso har jag kvar kvittot så jag kanske kan ta med det för att minska misstänksamheten!

Hur som helst så anlände trosorna idag och jag är nöjd med H&M's sätt att rätta till sitt lilla snedsteg (även om ett litet presentkort som plåster på såren inte hade suttit fel;))





Kommentarer
Postat av: Sara

Tack kompis för den nya designen!!! ;)

2008-04-02 @ 15:35:33
URL: http://annasarachristina.blogg.se
Postat av: Anna

Oh, sexy! En del av personalen på HM är så sjukt otrevlig.. fattar inte hur man kan få jobb i butik när man är superosocial och ohjälpsam.
Sambon köpte en tröja där som han sedan upptäckte att det satt fast en synål i precis vid halsen (kunde slutat illa).. men iaf bad dom så mycket om ursäkt och så fick han pengarna tillbaks och samtidigt behålla den :-)

Nu gäller det snart, ikväll kommer jag hem flera miljoner rikare!

2008-04-02 @ 17:37:25
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0