Susanna goes creative in the kitchen!

Japp, jag kom hem, trots allt regn och äckel! När jag anlände till ensamheten, eftersom Eken inte kommer hem för en nio ikväll, så kände jag hur det kurrade lite i den ständigt så krävande magen. Att vänta in sambon var ju bara att glömma eftersom han skulle komma så sent, och dessutom så hade ju han matlåda med sig och skulle inte alls vara hungrig när han kom hem.
Så hör och häpna, jag fick helt enkelt slänga ihop en egen middag! Oh yes, nu lagar jag till och med min egen mat! Så jag tänkte att en omelett skulle kanske sitta fint.
Jag blandade ägg, lite mjölk, tomat, örtsalt&peppar, linfrön och lite ost, och stekte allt sammans!
Sedan sprinklade jag även lite hackad paprika över mästerverket! Till detta hade jag sallad och en lokalproducerad( för det är sånt man köper om man är duktig;)) grovlimpa med smör och ännu mera linfrön på. Jag hade även en klick créme fraiche på för att få det lite syrligt! Mmm! Mycket gott och mättande. Jag är oerhört imponerad över mig själv, och det tycker jag att ni andra också ska vara! Och självklart fotograferade jag undret så jag ständigt kan minnas denna händelse! Bababababaaa, I'm lovin it!

image274

Kommentarer
Postat av: pillan

Jag är så stolt över dig!

2008-04-07 @ 19:57:47
Postat av: josefin

super ju! nyttigt och fräscht! smart att fota ens tallrik oxå och sätta in så alla kan se vad man äter :) då vågar man ju inte direkt lägga på värsta donaldburgarn :)

2008-04-07 @ 20:14:21
URL: http://smalast.blogg.se
Postat av: Sara

Tänk att du alltid ska vara värst! Det såg riktigt gott ut det där! ;)

2008-04-07 @ 20:44:20
Postat av: Anna

Bortsett från linfröna lät det riktigt gott!

Yes det får bli en utförlig recension sen om dom var värda sina många kronor ;)

2008-04-07 @ 21:59:56
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Annelie

Svar: Men grejen är den att om jag hängt med o käka pizza så hade jag inte hunnit träffa min pojkvän ;)
Fy! Det hade jag aldrig vågat :/ Fast det måste vara skönt att slippa hålla koll på pillerna :) Och jag är på massa bättre humör nu ;)

Lycka till med P-staven! :)

2008-04-07 @ 22:56:42
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: hp

grotesk, som i vacker?:)

ömma smek /hp

2008-04-07 @ 23:20:11
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: Anna

Haha just det, tallriksmodellen. Snacka om hjärntvättning under hela grundskolan.

Hoppas du har en finfin kväll, här blir det pizza och tv :D

2008-04-08 @ 18:39:01
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0