Söndag

God morgon. Söndags morgon brukar aldrig vara bra mornar eftersom man vet att detta är sista dagen ledighet på ett tag. Men idag känns det helt okej. Jag och Eken ska ut på en promenad snart och vi har alldeles nyss ätit frukost. Nu började Eken spela gitarr så nu sitter säkert Tyra och gråter under sängen...

Och cred till mig för att jag bakade cupcakes igår! Jajjemän! För första gången i mitt liv har jag bakat helt själv:) Och goda blev dem, tycker Eken iallafall, själv gillar jag mest smeten. Glasyr och strössel är det på dem också. I'm a natural! Och de bakades med ekologiskt mjöl också, sörru!
Såg nästan ut som dem på bilden...hrm...  Så hurra hurra hurra för bakverk! Nä nu är det promenad som gäller!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0