Phäntie has left the building

Japp, nu har hon åkt och jag är ensam kvar! Gårdagen bestod av lite drinkar och Eddie Izzard, samt lite Life of Brian och avslutades med att krypa till kojs runt ett-tiden. Sam valde dock att ta en liten för-tupplur inne på badrummet innan hon intog soffan, men har vi inte alla varit där:) Sov rätt länge och känner mig utvilad! Ska nog ta och städa upp lite sen igår och sen gå och handla lite. Det är knepigt, man handlar typ varje dag nu för tiden, alltid fattas något!
Ikväll hoppas jag iallafall på tortillas till middag, om Eken inte kommer hem allt för sent! Har köpt det mesta som behövs men som sagt, kommer nog på nått extra som bör vara med! Ja just, ost. Ack så dyrt, men ändå en basvara!
Jaja, nu ska jag gå och borsta tänderna och diska, samt poppa musik för fulla muggar så jag kommer igång.
Tror att idag blir en bra dag! Hoppas ni andra känner likadant!
Adjö!

image259

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0