Mja, fuck it...

jävlar.. Var nyss och kikade om jag mindes rätt angående tvättiden, observera att jag var 99% säker. Men nej, det var igår. Damn... Jag gruvar mig inför Ekens hemkomst då jag måste bekänna mitt fatala misstag!
Men jaja, jag känner på mig att det kommer ordna sig, Christer Öhman gick just förbi med en gul påskfjäder i hatten, det måste ju båda för något gott!
Åh, jag streckte (sträckte?) just på mig och lyckades få till ett oerhört ofräscht, gurglande ljud i min hals. Kände att jag ville dela detta med någon, hoppas det värmde.
Men, ja det blir ju chicken ikväll till middag i alla fall, det kanske får den tvättsugne Eken på fall!
Detta får bli allt för tillfället. Adios

image284

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh den där tvättmaskinen har jag haft uppe i bloggen med för mycket längesedan, en riktigt tjusig sak!
Det där med tvättider är förvirrande, min sambo sa att jag hade tid nu för ett par dagar sen..jag tvättade på och när jag kom ner efter en timme stod det en sur man där och undrade vad f-n jag tvättade på hans tid för. Min var tydligen dagen efter!

Hankypankysarna är riktigt najs! Faktiskt värda sina dyra pengar :)

2008-04-18 @ 18:37:59
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0