Mätt i magen!

Japp, det blev en väldigt sen middag men ack så nyttig! Jag har ju i takt med april månad nystartat mitt liv! Eller ja, försöker iallafall, har väl inte gått så bra hittills... Men till middag så hade jag planerat pasta med bacon och sås till, och idag när jag var och handlade så valde jag helt oväntat fullkornspasta! Det var värt ett försök tänkte jag och visst, varken Eken eller jag klagade nämnvärt, så det kan nog mycket väl det i framtiden också.


Samantha kikade över och vi tog oss an historiapluggandet och gjorde det till en mycket angenäm sysselsättning, varvat med lite knivslukning!
Imorgon kanske det blir lite tjejmiddag. Om inte så ska jag och Phäntie återigen sammanstråla och eventuellt ta oss an lite Life of Brian. Nu är det iallafall dags att krypa till kojs! Natten är kommen och ögonlocken känns tunga!
Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0