Innocent

image268


Jag gick iväg och sökte efter juice eller nått, och lycklig blev jag när jag insåg att jag hade in fruktsmoothie i kylen! Hittade den när jag var på konsum för ett tag sen och bestämde mig för att pröva. Denna är smoothie är gjord av ren frukt och frukt endast.
Här är innehållsförteckningen:
19 pressade druvor
10 jordgubbar
½ banan
lite pressad apelsinjucie
och pyttelite pressad citronjuice

http://www.innocentdrinks.se/

Fyndig och god:)
De har även tänkt efter miljömässigt med förpackningen.
"This bottle is now made from 50% recycled plastic. We're still working on the rest"
Riktigt gott och man känner sig jävligt sund när man dricker den. Pröva vettja!
Jag tror jag kör på mango och passionsfrukt nästa gång.
Nä, nu tar Tyra upp hela tangentbordet. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0