Helg på riktigt!

Åh vad jag är trött! Har nu ätit och duschat och hämtat mig från arbetsdagen. Trivs otroligt mycket på mitt lilla helgjobb, men eftersom dagarna spendars i ett kök så luktar man ju rätt mycket matos när dagen är över! Hur som helst är det skönt att vara hemma och kunna slappna av, låta benen vila och lukta gott igen:) Har förresten köpt ny bodylotion samt en ny ansiktskräm som luktar mumma! Var hem och hälsade på mamma en sväng efter jobbet och bestämde oss för att kidnappa katten, så nu ligger Tyra Misil och sover  bland mina kläder i garderoben. Nu ska jag leta upp lite juice eller nått. Adjö


Kommentarer
Postat av: Tovan

Haha nu har jag kommit igång lite igen, får se hur länge det varar. Vart jobbar du då?
Ha det bäst!

2008-04-05 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0