Fi fan vilken dag!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, I don't like you Monday. Skoldagen var fylld med krävande ämnen som sög all koncentrationsförmåga ur min lilla förvirrade hjärna, så när halva skoldagen var slut så var jag alldeles skakig i kroppen, något som inte kunde botas av vare sig köttbullar eller en kopp varm choklad.
Åt även en glass idag, men det tillät jag ju mig själv, visst gjorde jag?
Som sagt, så gick jag runt likt en nypenetrerad höna och skakade hela dagen, och genom att ha lyssnat på hypad musik i mp3n hela dagen så var jag en smula rastlös trots känslan av att vara slutkörd.

image287


När jag kom hem gjorde jag omelett, som dock mer liknade äggröra, och avnjöt den framför tv:n ihopp om att jag skulle lugna ner mig. Men icke fortfarande skakis så tänkte jag, fuck it! och svepte en red bull och började städa lägenheten istället. Så nu är det riktigt fint här men fingrarna slinter fortfarande på tangenterna och mitt lilla, kalla hjärta slår fort och i otakt. Varför? Jag satte mig ner och förberedde mig för en argumentationsuppgift på svenskan imorgon samtidigt som jag drack en kopp te och lyssnade på sån där avslappnande musik, men inte ens det fick mig lugn och harmonisk. What to do, what to do?
Nu har jag duschat och ska väl snart gå och lägga mig, men tvivlar på att jag kommer ha någon vidare framgång med att somna. Och det hjälper ju inte precis att jag är en smula mörkrädd och att Eken jobbar till ett inatt...

Jadu, måndag, jag måste erkänna mig besegrad igen. Gratulerar.

image288



Kommentarer
Postat av: Natalie

haha, man tackar så mycket!:)

2008-04-22 @ 00:30:19
URL: http://surething.blogg.se
Postat av: Petter

Haha, det ligger nog en hel del i det du säger.
Synd att man är kille, skulle vara skönt att få bryta ihop på bussen någon gång =P.

2008-04-22 @ 09:42:36
URL: http://almq.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

oj oj.. nu har Larsson bloggat kan jag lova! hihi

2008-04-22 @ 19:56:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Anna

Hahaha nypenetrerad höna.. hoppas du mår bättre nu då ;)
Oj har ingen koll på var lill-Babs bor men det låter som något i närheten av Stockholm!

Vilket Ullared-fynd! Varför finns det inget sådant ställe här uppe?

2008-04-22 @ 20:52:30
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Anonym

att veta vart lill-babs bor är allmänkunskap, ledsen att säga det men det är inte nära stockholm, fucker.
Tack för ordet, dömda, dömda, DÖMDA

2008-04-23 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0