Ever so slow

Vädret är mysko. Det är som att det regnar men ändå inte. Och här kommer ett meddelande till Phänite: Järvzoo mannen gick precis förbi utanför lägenheten!
Hur som helst, Eken har somnat på soffan efter att vi sett halva No country for old men och jag känner mig allmänt trött och seg. Borde diska efter den vedervärdiga röra som blev i köket efter min bakning, men orkar inte. Har suttit och molat smet nu på eftermiddagen också... Jag som var så duktig och började dagen med grovlimpa med linfrön på och en tallrik havrefras med mjölk till. Till lunch fick det bli en getostsallad med lite vitlöksdressing till och ett glas c-vitamin. Det hade ju varit skitbra om jag inte satte i mig massa cupcakesmet! Jaja, inget att göra åt, vi har ju trots allt tagit en liten promenad också så det väger väl upp, I guess. Bjuder på en bild på den sunda salladen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag har också bakat muffins!

2008-04-07 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0