back and forth, back and forth.

Ja, blogg.se har det allt bra jobbigt för tillfället! Folk börjar ju faktiskt bli rätt less på detta strul. Jag kan tycka att en del överreagerar och är onödigt upprörda, men även jag tycker att de kan bli lite bättre på att informera om vad som händer lite grundligare och oftare. Men jaja, det blir väl bra tillslut.

Hur som haver är jag inne på förkyldningen of the century. Är lagom less på att snora och hosta. Febern vägrar och ge sig och min röst dör ut, sakta men säkert. This shit aint funny anymore! Jag som ska nystarta idag, både blogg och lite annat. Men musten har liksom sugits ur mig.
Ute på parkeringen sitter Eken i sin bil och är ungefär lika less på livet som jag skulle jag tro, hans bil startar nämligen inte. Men and their cars...

Hur som helst ska jag nog gå och lägga mig igen. Egenligen skulle jag ha sprungit eller dylikt, eftersom det är min nystart, men icke. Inte med denna feber och förkyldning. Good bye...

Kommentarer
Postat av: Phäntie Phantalonie

hehe, life is out to get you my friend. Men vad vore livet utan dessa små snedsteg och avvikelser från ursprungsplanen, it would be fucking wonderful! Jaja, Hassan och jag har i alla fall kommit överens om ett gemensamt provdatum och jag hoppas du joinar mig i mitt lilla inferno. Bördan skulle bli av ringa mening om förenade denna uppgift med mig. Mitt lynne skulle bli glatt och vi skulle kollektivt kunna fira. Låt oss då om kvällen slutas upp i rusdrycker och trevliga umgängen.

obs du använde frasen hur som haver vid två tillfällen min vän, ska det vara så?

Kry på dig och låt din strupe och dina liljekullar vila från ansträngningen av sekret och hostningar.
Tack för ordet

2008-04-01 @ 11:09:44
URL: http://themysteriousp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0