Äntligen!

Ja imorgon är man ledig, och då bär det av till Bollnäs, men först sovmorgon och äntligen får man umgås med Eken, vi har nämligen avlöst varandra hela veckan.
I helgen kommer Ekens bror vara här och jag ska jobba som vanligt så det blir fullt upp, men skönt att slippa plugget iallafall!
Nu har jag också ansökt om att få läsa upp min matte C kurs nästa termin, trots att jag tar studenten nu till sommaren. Men sånt är livet, jag har reducerat matte D & E eftersom det var svårt att hänga med i matten och kräkas samtidigt (hade magkatarr för ett år sedan), och fick ig i C matten, så nu är det bara att plugga upp skiten. Jag är inte ett stort fan av matematik, så NV var väl inte det smartaste valet, men jaja, jag skyller allt på min mor som intalade mig att samhälle absolut inte var något att gå... Jag blev så lurad! Det hade varit 1000 gånger bättre för mig som nog är lite mer utav en samhällemänniska. Men nu får jag iallafall mina data-kurser så det gör mig glad!
Och hade jag gått samhälle hade jag ju gått miste om ett gäng med goa vänner, så det går väl jämnt ut!

Men, det blir en fylle vecka och en tjusig liten hatt i början av juni iallafall, så det skålar vi för!

image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0