"AMEN VAD SKA JAG GÖRA, JIMMY?!"

Bjuder på ett skönt vredesutbrott så här på tisdagen!




Kommentarer
Postat av: Anna

Oj en hel bok med bruksanvisning! Jag har funderat på att göra något sånt någon gång med, men så har jag väldigt svag karaktär + en sambo som är det största godismonstret så det kan nog bli rätt svårt.

Buzzador ja, hmm, jag har bara fått en "grej" från dom och det funkade bra. Tycker absolut du ska anmäla dig, är det sen inget kul dom vill skicka till dig är det bara att tacka nej.
Ha en trevlig valborg!

2008-04-30 @ 11:23:57
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Sebban

så jäla skön han e! VA SKA JAG GÖRA JIMMY!

2008-05-05 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0