All alone

Ja, nu har Phäntalonie flygit sin kos, och här sitter jag i min ensamhet!
Fick just veta att jag klarat ett prov som jag var väldigt osäker på... eller mailet var lite diffust men jag är rätt säker på att det betydde att jag fixade det. Skönt som fan!
Hur som helst så ska jag snart springa till tvättstugan för att försäkra mig om att jag faktiskt har tvättid ikväll... Jag har dock en mild version av fobi när det gäller tvättstugor. Det klassiska stället att bli mördad, våldtagen, rånad, you name it! Dessutom så kan folk smyga sig på en bland alla bullrande maskiner, nä fy fan. Sen är det allmänt jobbigt att tvätta, speciellt att hänga skiten. Tur att Eken kommer hem så man får hjälp! Nu måste jag springa iväg, men bjussar på ett klipp ur flashdance med denna grymma låt. Man blir så inspirerad till att röra på sig av den här låten! Kanske blir till att träna lite medans man väntar på att maskinen ska bli klar.... Jaja, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0