Trött och knepig.

Var hemma från skolan idag, mådde dåligt som fan. Känner mig trött och knepig men ska snart ta bussen till Fredrik och bli lite ompysslad (förhoppningsvis). Kan iallafall glädja mig åt min snygga pärm som jag fått av honom:)

Jag är lite dålig på att uppdatera mig regelbundet, men ska försöka redovisa de senaste händelserna som jag kommer ihåg:                                                        
                                                                                                  


Klippte mig rätt nyligen! Har lugg nu och har färgat det mörkare.

Åkte till gävle för att shoppa lite förra fredagen med killen och Sara. Där tappade jag mina 1000kr som hade med mig. Gick tillbaka till de få affärerna jag hunnit kika i och hörde efter, men såklart hade ju ingen sett dem. Hade varit in på brothers och kollat efter kläder åt Fredrik, men var bara där en liten stund så jag tyckte inte att det var någon ide att fråga där, men Fredrik gick in dit ändå och frågade. Och mycket riktigt så hade den söta killen som jobbat där hittat dem!
Jag blev så lycklig! Jag menar; vad är oddsen?! Dagens ängel det var han det, eller ja, delad första plats med Fredrik som försökte ge mig 500 så jag skulle kunna handla något iallafall. Jag vägrade dock att accptera dem för jag ville inte tappa dem också.
Men jag fick tag i en väska, en själ, två halsband och ett armband, en keps och lite andra smågrejer! Kuligt värre.

Fest i lördags, lite för mycket sprit för min del, men ack så roligt det var!
Nu ska jag springa till bussen! Adjö

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0