I falun

Helgen är påbörjad och nu befinner jag mig i falun för att äta kräftor och fira ekens broder.
Igår så var det tänkt att det skulle vara fest, men det gick ju som det gick med den kvällen. Drycker började att förgylla våran afton och allt fick en lovande början. Men allt pelade ur, så vid tvåtiden så var jag, Fredrik och min kära väninna Sara rätt glada att få somna in. Fick förresten födelsedagspresent av Sara, två ljuslyktor och en jättesöt vänskapsbok! (Vi är inte så himla begåvade på att gratta varandra i tid, vi två...)
Nu börjar det bli dags för tårta! Då kan jag ju inte sitta här!

Återkommer...
Adjö

Kommentarer
Postat av: Phäntie's back

God kväll.
Du får ge mej alla detaljer om fredagens upplevelser så fort vi ses. Jag vill höra allt.
Jag vill också passa på att be om ursäkt för att jag råkade publicera två identiska kommentarer i det föregående inlägget. Jag försökte bortförklara mej lite i en ny kommentar men jag inser så här i efterhand att det var fel av mej. Sanningen är den att jag råkade trycka på "skicka kommentar" knappen två gånger och där av de två identiska inläggen. Jag skäms något otroligt, särskillt eftersom jag i den första kommentaren i det föregående inlägget underbetonat hånade dej för att du publicerat två identiska inlägg, sen gör jag precis samma sak själv.
Hoppas du kan förlåta min grymhet och överväga att fortfarande ha mej i din bekantskapskrets.
Go in peace, and reamember Gunde loves you

2007-10-28 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0