www.tjuvlyssnat.se

Aldi (tysk lågprisaffär), München, Tyskland

Kön till kassan är jättelång och går mycket långsamt. En kille ~22 och en tjej ~20, uppenbart nykära, står i kön och hånglar. De hjälps åt att lägga upp varorna på bandet; vin, ost, kex mm. Fnittrande hjälps de åt att betala.
Kassörskan ~25 (sakligt): Vänligen sluta. Det finns faktiskt folk som lider.


Hehe, jag vet inte om det där var en dålig översättning från tyska, men kul lät det:)
Här kommer en till som är lite mysig!

 

H&M, Sergelgatan, Stockholm Två tjejer ~16 går omkring i butiken.

Tjej 1: Jag skulle vilja ha tomtar på loftet!

Tjej 2: Va?! Vad menar du?

Tjej 1: Jo, men att ha tomtar på loftet? det låter så himla mysigt!

Tjej 2 (skrattar): ? Åh, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sarah

tack:-)
ja jag håller med jag oxå.. pälsindustrin suger. de gör den!! men som sagt, den är begagnad.

2007-11-22 @ 17:02:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Haha, ! :)
Hoppas du får en trevlig kväll!
Kram!

2007-11-22 @ 18:30:01
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Anna

Aha, det är verkligen ett svårt val där som hur gammal är man..15? att välja vad för inriktning man ska läsa. Vad lutar ditt intresse åt nu?
Socionomutbildningen är bra tycker jag, den är väldigt bred men i princip helt olika slags ämnen: juridik, psykologi, sociologi osv. Dessutom finns det mycket att välja mellan yrkesmässigt sen när man har tagit examen vilket är positivt med!

2007-11-22 @ 19:02:53
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0