Snörvel!

Nu har jag kastat mig runt bland bloggar och läst, kollat på videos och kollat på bilder. Skrattat och snörvlat!
Att jag skrattar är inget ovanligt, men tårar och dylikt försöker jag hålla mig undan så mycket som möjligt. Men idag,image93 ack idag. Jag är så svag så svag! Jag som hade sminkat mig fin för att träffa Eken ikväll... Allt har runnit, p.g.a. filmer om djurplågeri, barnmisshandel, men även åt fina saker som kärlek.
Jag har varit sjukt känslosam här vid tangentbordet, men vi har väl alla sånna dagar då vi måste få känna lite extra för saker?
Håna mig, Phäntie, håna mig!!!
Nu ska jag ta mig samman för snart måste jag gå till bussen, så jag ska väl försöka sminka mig lite igen, eller vaffan! Han få ta mig som jag är:)

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0