onsdag- så pass?

Jag är så sjukt inställd på att det är tisdag idag, men icke! Sitter hos min vän Joners och hans fina sambo anna och har druckit mig en smula berusad. Därmed tar jag avstånd till diverse stavfel och konstigheter!
Fan va skönt att det är onsdag, det hade varit alldeles förmcyket kvar av veckan om det vore tisdag. nu har vi en glitter diskussion.
Hur som haver så har det gått bra idag även om jag blev lite irriterad på mattelärarinnan. Var och kollade när Anna visade upp sina egensydda kläder på en modevisning som skolan hade, samt blev stucken i fingret av min nyfunna vän Anders som ansvarade för blodprovstagningen i våran skolas introduktionskväll, det är då man  försöker värva elever till olika program.  Nu ska jag nog återgå till ligan som sitter och kollar på south park- mycket underhållande"! '
Imorgon blir det kanske bowling och lite mer umgänge med vänner och drycker, på tiden om man frågarmig!

Kommentarer
Postat av: lilltrollet

Hehe, du är roligt du.. Du stavade inte så mycket fel heller^^
Men du, vilken tid ska vi komma över och börja "bowla"?? Puss

2007-11-29 @ 12:09:07
Postat av: Anonym

du är bajs

2007-11-29 @ 13:15:03
Postat av: Anna

Haha, jag citerar dig: "Du får ha överseende med detta inlägg, ty ja gär lite på fyllen, men vad härligt att se ett öra. Kände att jag behövde det nu... dont ask my why... Sköt om dig nått så oerhört!"

2007-11-29 @ 13:16:17
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Sister

Men HALLÅ! Dax att uppdatera lite va?
Har du tappat stinget? Har varit in och kollat
flera dar nu och inget nytt... Suck!
Ha det! Kram

2007-12-01 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0