No. 5

Nu är man inne på femte inlägget för denna dag och jag är så otroligt uttråkad... Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nu har jag iallafall duschat, men motivationen till plugg har ännu inte infunnit sig. Jag kan ju åtminstone le i smyg åt att klassen ska till en mässa på torsdag och jag har lömska tankar på att fullständigt skita i detta! Men samtidigt borde jag åka, då kanske jag kommer på vad jag faktiskt vill göra när jag gått ut gymnasiet, det är ju inte långt kvar nu...
Nä nu jävlar! Nu ska jag hämta en kopp te och faktiskt börja med det här, så kanske jag är klar tills Eken kommer hem så man kan mysa då istället. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: lilly

Jag tycker att du är väldigt ambitiös med din blogg! här har vi en som inte ger upp i första taget! men det är bara roligt att ha lite läsning!

2007-11-20 @ 20:11:34
URL: http://lillypilly.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Haha, härlig bild! :D

2007-11-21 @ 21:53:58
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0