Lördag...

Japp, blev väckt av Eken som var tokpigg. Hur kan han vara piggare än mig när vi gick och la oss samtigt?!
Jag gick iallafall upp för jag ville få en lång dag, ändå så har hela förmiddagen försvunnit!
Det här är iallafall vad som står på schemat:

*Hemuppgift
*Promenad
*Städa
*Medicinsk Grundkurs
*Tortillas till middag!

Har redan sorterat tvätt iallafall och ska börja plugga nu. Eken är ute och hjälper far med nånting, han får slava han den stackarn...

Oh happy day! Han skickade in ett brev ibörja av veckan att han vill börja jobba istället för att gå lumpen och igår kom svaret att han fick godkännelse till detta! Jag har försökt hålla mig objektiv och sagt att han får göra som han vill och att det inte skulle vara hela världen om han skulle få avslag till sin begäran, det blir säkert en häftig upplevelse och en bra merit (som dock skulle pågå i 11 månader till min förskräckelse), men jag kunde inte dölja mitt enorma leende när han berättade! Nu blir han kvar i mitt våld, bättre att jag bossar än något befäl:)
Så nu är det dags att söka lägenhet och jobb och gud vet vad allt som ska fixas, men ack så spännande!

Nä nu är det dags för mig att lägga in en högre växel! Adjö

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kan absolut rekomendera den! jätte bra tidning:-) tror adressen är www.svenskyoga.se

2007-11-17 @ 16:49:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0