Kalas.

Sov till halvtolv idag, sen bar det av för att höra efter på min eventuella arbetsplats. Det gick bra och jag kanske får lite småjobb där i vinter och det vill sig väl. Sen tog vi en tur till Sara och hälsade på.

Var ju till systeryster och firade hennes födelsedag. Vi åt smörgåstårta och kladdkaka, godis och gud vet allt. Är så rysligt mätt nu! Känns som om jag kommer stå mig i veckor....men om någon timme blir det säkert en liten kvällsmacka:)
Imorgon blir det dillkött, mmm!
Övningskörde en bit på väg till kalaset kanske ska nämnas. Gick skapligt, men det går fan så mycket bättre på körskolan av någon anledning.
Nu har killarna parkerat sig framför xboxen igen.... Vad ska jag göra då? Kanske spela lite sims? Barnsligt, jag vet, men ack så beroendeframkallande. Det är konstigt tycker jag, det finns inte direkt något mål i det spelet men ändå så är det så roligt! Och jag som sitter och håller på alla expansionspaketen måste ju nyttja dem:) Tar upp grymt mycket plats på datorn, men inget jag vill offra!

Ska nog ta och röjja lite i rummet här först så det blir lite mysigt!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0