Friday, oh friday...

Fredrik och jag hade vårat klassiska gräl som vi jämnt genomgår då vi varit ifrån varadra, även om det som i detta fallimage173 endast varit en enda natt. Det kvittar vad grälet går ut på, vi är liksom riktigt lättretliga tills vi vant oss vid varandra igen, sen blir det lugnt!
Ikväll kom bror hit, så nu sitter han och Eken och lirar xbox och dricker öl, det är ju då de mår som bäst de små liven:)
Just nu hetsar de mig till att fylla hårdisken med metallica.... ja vad gör man inte för de två käraste pojkarna i ens liv!
Jag får nöja mig med en kopp te och lite polly ja, eller ja nu ljög jag, det har blivit en jävvla massa polly vid det här laget...

Har ringt runt efter lägenheter nu och Eken hittade något som lät lovande men lite långt borta från civilisationen enligt min åsikt. Förvisso är det en godbit som hyr ut den lägenheten (sånt man inte får säga egentligen, men nu är pojken lite på fyllan och har berömt både den ena och den andra bruden så nu jävlar!!!)
Får väl se vart vi hamnar innan allt är över. Första januari ska det iallafall flytt...

image175



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0