En missad buss och yoghurtkritik.

Klockan 04.00 inatt klev Eken upp, japp ni hörde rätt; klockan fucking fyra på natten! Han skulle nämnligen iväg för att hämta en bil med mr Bert. Då vaknade jag själv även och började fundera på om jag kanske faktiskt skulle åka till den där mässan jag nämnde i förra inlägget, det vore kanske bra  att få lite ideér om vad man ska hitta på i framtiden. Så jag skickade ett meddelande till Sanne och Lovisa för att höra när bussen gick, något som jag inte brytt mig om tidigare. När jag vaknade klockan fem i åtta så hade jag fått ett svar där det stod att bussen lämnade skolan klockan åtta. Jaha. Det var de framtidsdrömmarna det, så nu får jag väl leta på egen hand!
Tog bussen hem efter att jag kikat lite på tv och ätit lite yoghurt.

Lite yoghurtförpacknings-fakta!
Yoggis yoghurtförpackning är gjord av både plast och papper; inte bra ur miljösynpunkt! Köp yoghurt som är packeterat i papper ELLER plast endast.

För ni återvinner väl, mina vänner?



Åter till ämnet. Nu sitter jag här med katten som ligger framför skärmen skymmer sikten märkbart, och känner mig lite illamående faktiskt. Ska nog ta en dusch nu och kanske äta något, i hopp om att bli lite piggare.
Ha en bra torsdag! (Snart är det helg igen!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0