Årets häftigaste konferens!

Hmm ja torsdagkväll. Vilken underbar kväll detta hade kunnat varit. I vanliga fall så innebär fredagen en lektion sen så är det helg som väntar, men i detta falll så bär det av till söderhamn till ett fucking jävvla miljöting. Var nyss inne och kollade på deras hemsida där de framställer sitt evenemang som "årets häftigaste händelse"
image110Tveksamt...
Jag blev lurad av min vännina Phäntie att följa med på denna, jag förstår inte hur jag kunde vara så naiv! Jag är dömd till att sitta på timlånga föreläsningar, skapa skräpkonst och äta ekologisk mat!!! Ja visst, nog är det sistnämnda något jag har strävat efter länge, men just nu så sporrar det mig inte. Men vem vet, vi får väl hålla tummarna på att man får lite värdefulla tips! Sen ska man gå upp klockan sju om mornarna och gå och lägga sig efter 23. Och vi ska sova i sovsalar på liggunderlag.... jag klarar ju inte sånt! Folk som snarkar gör att det skär i hjärtat på mig! Jag kan inte sova och vill bara gråta! Tack för det, Phäntie.
Istället hade jag kunnat vara hemma och sova i min egna sköna säng, och gjort det jag gör varje helg- inte ett skit!
Jag har faktiskt kommit på något som gör att vi kan åka hem på lördag kväll! Då missar vi förvisso det drogfria discot med liveband, men det känns som att jag kan leva med den förlusten...
Nä nu ska jag trösta mig med godis, en god bok och en läcker Ekas!

Adjö

Kommentarer
Postat av: PPPPP

Moahaha.. Min tillfredsställelse är total. Jag besitter talets konst och kan med ord få människor i min omgivning att göra i princip vad som helst. Jag förstår inte heller varför du valde att slå mej följe men det uppskattas oerhört och jag kommer förevigt stå i skuld till dej min ariske vän.
Signaler och pling, here we come the miljöting
Over and out

2007-11-08 @ 23:10:11
URL: http://themysteriousp.blogg.se
Postat av: lilly

Misströsta ej fröken Jonsson, detta är en av livetsprövningar som kommer göra dig till en större medmänniska. Bli ett med miljön och du skola vara med dem som uppskattar dig.¨
Peace out

2007-11-09 @ 12:10:31
URL: http://lillypilly.blogg.se
Postat av: Sarah

men va kul att jag provocerar och inspererar!! hihi.. tack:-)

2007-11-09 @ 14:35:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarah

haha.. ja men jag rotar upp små rabatter så jag har råd.. jobbar ju dessutom så jag har lite mer än studiebidraget:-) och tur är väl de..
men det gäller att spara spara spara..
då har man alltid lite när nått dyker upp. Och utan att bli en ubernörd så en budget är det bästa som finns!

ha en bra dag

2007-11-12 @ 12:18:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0