Våndan fortsätter.

Jag fullgjorde min dag igår, jag löste matte probelmet med att gå på en vanlig matte lektion istället för extramatten (där hyenorna sitter). Min lärare sökte idag upp mig och sa att jag varit frånvarande, jag förklarade mig då och sa att jag gått på den vanliga matten. Fick då till svar att jag skulle gå och ursäkta mig för extraläraren? Why? Det är ju inte så att bara jag går där, och jag gjorde ju det jag skulle men på ett annat ställe. There´s some crazy shit going on I´m telling you all! Jag tänker berätta för extraläraren att jag var på det andra stället men jag tänker fan inte be om ursäkt för detta, isåfall på ett spydigt sätt! Hahaha! Fuck the system!!!!

När jag kom hem från gårdagens skoldag så kände jag inte en lättnad, utan jag hade en känsla av tomhet. En känsla av att allt gick utför utan att riktigt veta varför jag kände så, det är ju inte så det är. Helvete....
Jag hoppades på att denna känsla skulle släppa efter att jag sovit, men icke, samma känsla infinner sig idag.

Jag bara undrar: När ska jag finna frid och åter börja känna mig tillfreds?

Skriv en glad kommentar, muntra upp mig, make my day fucker!


Kommentarer
Postat av: Phaninie and Phantinie

hehe, oh yeah! Fuck the system! I hate you all and will not stop writing until you all lie down at my mercy. You are all fucked and now you must pay for your mistakes. Moahaha.
Nej skämt åsido, jag håller med om infinnandet av en viss ångest känsla som sakta har kommit smygandes nu de senaset veckorna, eller vem försöker jag lura det har väl alltid kännt så här...
Tomheten är påtaglig men jag tror det beror mest på alla dessa ogjorda skoluppgifter som jag har liggandes framför mej, life sucks..
So long fucker and oh my fucking god!

2007-12-06 @ 12:49:39
Postat av: lilly your demanding friend

Du, jag säger så här jag...

Vad ska du med matten till, du har ju en pojkvän, o det är ändå han som ska sköta räkningarna o ekonomin i framtiden! Fokusera istället på att hålla hårt i eken så att du kan lägga över sådana problem på han!
Pillan har talat.
Over and out

2007-12-06 @ 18:47:37
URL: http://lillypilly.blogg.se
Postat av: lojsan

Pillan har rätt. Räkningarna kan Eken göra, nu när ni snart får lägenhet o allt. Myspys! :) Å sen har du ju oss, dina vänner.. Vi borde supa bort våra problem någon kväll, som på den gamla goda tiden. Inte för att det hjälper speciellt mycket, men visst är roligt för stunden! :D

2007-12-06 @ 19:54:20
URL: http://annalovisadahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0