The boots from hell...

Japp, var ju till gävle igår och fick tag i ett par stövlar som jag tyckte var värda att köpa.
380 riksdaler, som hittat tänkte jag och slog till, med mammas löfte om att betala dessa stövlar i bakhuvudet.

Woho! Tog tåget hem med de jag åkte dit med nämligen Sara, Samantha och Eken. Kom hem och tog på mig stövlarna för att gå in dem en smula. Vaknade dagen efter och tog på mig stövlarna för att knata ner till bussen.
-13grader och blixthalka... Det var inte dessa stövlar beredda på kan jag berätta för er. Sulan var som inoljad och jag gled ner för halva backen utan en chans till att kunna stanna, ramlade, tog mig upp, och gled de övriga 50% ner. Jag fick ringa Samantha för att få hjälp från bussen in i skolbyggnaden. Skomakaren nästa för att byta ut sulorna, fi fan säger jag bara. Men de är ju sköna...

Var en trevlig dag i gävle iallafall, jag har också blivit lurad till att pröva lushprodukterna och fick med mig min vän Sara i fallet:)
Har hört att de ska vara kanon så jag köpte nagelbandskräm till mig själv och en present till mamma därifrån också. Spännande och se hur det blir efter ihärdigt användande!
Gick runt med Samantha på köpingen idag, tok en fika på finess och köpte lite fler julklappar. Var in på Unitis och fick syn på en pärlemorsskimmrande groda. Blev fast vid den av någon anledning och har jag pengar kvar efter julklapparna och den finns kvar så köper jag den! Den tilltalade mig oerhört, känner på mig att den kommer skänka mig lycka...
Fick tag i örhängen till mig själv också som var diskret piffiga:)

Nä nu ska jag ta och plundra spargrisen på guldtior så jag kan få tag i de sista julklapparna!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Din tillgivna penis...

men åh, du är den gröna gubben som syns på msn messenger. Kjell-Nathan sitter i bakgrunden och sänder små illa sinnade blickar åt vårt håll min ariske vän. What to do, what to do? Må han brinna i helvetet

2007-12-13 @ 12:20:06
URL: http://themysteriousp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0