Sovmorgon!

Vaknade tolv, tog en dusch, har just ätit en macka...livet leker! Äntligen har jag fått min eftertraktade sovmorgon, jag som nästan hade gett upp hoppet! Dock så säger Eken att han vill ta en promenad, inte vad jag känner för. Men visst, bara för att han gick med på att sova så länge.
Ikväll blir det nog jävlar i mig en uppsittar kväll iallafall! Ska nog äta tortillas också om jag får min vilja igenom!

Ska ta med mig kameran ut, och knäppa ett gäng "naturbilder", bara för din skull samantha, hehehehe!
(Samantha ogillar mina naturbilder, eller inte bara mina, utan naturbilder rent generellt)

Ut i kylan!

Kommentarer
Postat av: Phäntie puffed the magic dragon once...

åh, vad måste jag göra för att du ska förstå? Säga upp mitt ica-kort, äta en blodig biff eller sluta besöka din blogg i ren protest? Knäpp bilder på människorna i din omgivning istället. Naturbilder är ju så tråååkigt. Jaja, jag ska sluta låta mina små tonårshormoner styra mitt liv och istället växa upp, försöka uppskatta dessa stilistiska bilder och lägga all förtret bakom mig.
Du ska få en lampa i julklapp..En jävligt ful lampa ska du få...
I'm now going to puff some dragones

2007-12-15 @ 14:13:27
URL: http://themysteriousp.blogg.se
Postat av: Sarah

men jag gillar natur bilder.. och den tunneln du har uppe där va jättesnygg..
trevlig kväll:-)

2007-12-16 @ 18:00:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0