So Sunday...we meet again?

Söndag, åter söndag, varför?!
Endast en vecka återstår och detta är något som borde kännas bra, men icke! Alldeles för mycket saker som händer denna vecka och massvis med saker som bör hinnas med.
Tillåt mig lista upp de huvudsakliga händelserna:
  • Måndag: En timmes körlektion
  • Tisdag: Klippning för mig och Eken (Inte så hemsk upplevelse, snarare behövlig)
  • Onsdag: Halkbana, ve och fasa, gruvar mig som aldrig förr!
  • Torsag: Tandläkarbesök och matteprov, också en helvetesdag
  • Fredag: Förhoppningsvis ledig om jag gör matteprovet som planerat
Halkbana, matteprov och tandläkarbesök är nog fan det värsta, magsårsvarning denna vecka.
Här kommer en lista på allt jag helst hade velat göra innan jullovet:

  • Tre svenska bokrecensioner
  • En engelskbokrecension
  • Tre medecinskagrundkurs uppgifter
Något säger mig att jag inte hinner med detta på en vecka. Max tre av dessa saker. Jag satsar på svenskan...
Detta kommer bli veckan from hell, och jag kommer gråta av lycka när fredagen anländer! Nu tror jag fan att det är sov dags...snart iallafall. Adjö

(Och förresten, Grattis mormor 86år!!! Firade henne idag och åt jättegod smörgåstårta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0