*Snörvel* Jag är så sjuuuk...

Gissa vem som återigen sitter med igenmurad näsa känslan av knivhugg i huvudet? Jo jag, ovanligt.
Jag har varit så trött idag så jag knappt orkat med min standardreplik:
*Snörvel* Jag är så sjuuuk...
90% av det jag sagt idag har bestått av detta och de övriga 10% av : Döda mig, vad som helst!!!
Jag hatar verkligen att vara sjuk. Smärta och kyla är det värsta jag vet.

Jag fick iallafalll äta tortillas idag, något som glädjer mig. Jag hoppas att jag är frisk imorgon, detta kanske är en microförkyldning?

(Immunförsvaret: Yeah right! Mohahaha, just wait and see...)

Det andra som går emot mig idag är att jag just fått upp intresset för ett spel Eken spelar som heter 2moons. Jag försökte nyss skapa ett konto och tänkte börja spela, men så står det country blocked. Fick sedan reda på att man måste ha skapat ett konto innan den 3 december, för nu går det inte längre. Det kommer gå i mitten av 2008 igen. Tack för den.

Så det får väl bli sims2 igen då. Att göra nått skolarbete är ju bara att drömma om, nä, det är aktiviteter som kräver noll fokus och koncentration som gäller... Giv mig bot, någon!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0