Goal...

Min helg har fått ett syfte! Beta av så mycket uppgifter som möjligt så jag får det så skönt som möjligt på jullovet! Jullovet kommer bestå av kemi och matteplugg, det som gäller nu är att få bort svenska, engelska och medicinsk grundkurs innan lovet sätter igång, jag har alltså en vecka på mig... Kanske är lite opitmistisk, men det är  väl bara positivt? Antar att jag får lite rester ändå av de sist nämnda ämnena, men ju mindre destå bättre!
Målet är iallafall ett skönt jullov, för det tänker jag fan ha!

Klurar på att gå och ta mig en kopp te till databashanteringen som börjar om tio minuter. Samantha är inte här, och ska jag vara ärlig så tänkte jag också skippa den (vilket gladde phäntie, eftersom hennes dåliga samvete då skulle lättas) men icke, nu sitter jag här i brist på annat att göra. Ska ner på köpingen och kolla upp en julklapp åt Eken som jag och Ekens mamma eventullet ska dela på, sen bär det av hemmåt för att hjälpa mamma med att passa huliganligen (mina fyra syskonbarn). Eken ska sova i ljusdal inatt, kanske just p.g.a. just syskonbarnen:)

Nä nu ska jag hämta te! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0